Agencja reklamowa Anomaly rozpracowała globalną kampanię reklamową Diesel, która przywołuję " być głupim " - Be Stupid.
Na ironicznych reklamowych printach kampanii Be Stupid zostały umieszczone żartobliwe ale oddające rzeczywistość hasła odpowiadające ilustracjom. Celem prowokacyjnej kampanii jest odświeżyć główne wartości marki - odwaga i nieordynarność, żyć pełnią nie tchórzyć, ryzykować, tworzyć.
" Be Stupid. Diesel "- filozofia głupoty przywołuje do odrzucenia rozwagi i powagi, namawia nie bać się, ponosić ryzyko, iść za głosem serca. Wizja promowanej przez Diesel " Głupoty " jest niezwykle atrakcyjna, podejrzewam, że grupa docelowa złapie ten haczyk. Ja osobiście śmiało mogę dołączyć do grupy głupców, gdyż zdiagnozowałam u siebie większość syndromów wymienianych w kampanii. Moim ulubionym hasłem jest " Gdybyśmy nie mieli głupich myśli, byśmy nie mieli żadnych interesujących myśli w ogóle. "
Zapraszam do obejrzenia i przeczytania wszystkich haseł, owianych pewną dozą humoru i niezwykle trafnych. Jak dla mnie bomba!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz